Онлайн пазаруването е удобно и лесно, пести ни време и средства, но определено има и своите недостатъци. Интернет пространството се насити с онлайн търговци и клиенти, като напълно естествено е и сред едните и сред другите да има некоректни хора, такива които искат да извлекат ползи и/или просто да навредят в името на Гадостта.
В името на Гадостта действа и господин Петър Петров. С тази статия целя да кача този господин на стената на славата, но и ще се постарая да обясня какво се случва, когато се поръчват растения онлайн. Отбелязвам растения г-н Петров, те имат нужда от слънце въздух и вода , за да съществуват.
Ето така пристигна пратката с растения, които г-н Петров поръча. След като получим заявка, ние се свързваме с клиента, за да ни потвърди поръчката. Ако получим потвърждение, опаковаме растителността в подходяща опаковка. Изработили сме различни по размер кашони, които запазват растенията по време на транспорта. Подготвяме товарителницата и доставяме пратката до офис на Еконт с цел да намалим стойността на куриерската услуга
Г-н Петров е пожелал пратката да бъде доставена на адрес, а не до офис на Еконт, който се намира на по- малко от 600 метра от адреса на клиента. Колегите от Еконт доставят пратката за по- малко от 24 часа, получават отказ и след разговор с нас на следващият ден върнаха пратката в Ловеч. Декоративните растения пристигнаха в отлично състояние, поляхме ги, снимахме ги и ги оставихме да си отдъхнат. Благодарим на екипа на Еконт за професионалното отношение.
Забелязвате ли малките бели листчета, залепени на всеки един от контейнерите в които са засадени растенията. Това са листчета с името на растението, които по молба на г-н Петров поставихме, за да разпознае растителността. Правим го, за всеки клиент. Понякога хората не познават растенията,това е част от нашата работа.
Будлея, прекрасен храст, който цъфти продължително с едри ароматни цветове.
Касов бон, декоративна растителност за 28.50 лв. Забележете датата на товарителницата и датата на касовият бон г-н Петров. Вие също сте търговец, знаете какво означава това.
Финално държа да отбележа, че не ме притесняват клиенти като г-н Петров. Притеснява ме факта, че в най- горщите дни на годината пускаме пратка с растения, които не могат да стоят неограничено време в кашон, по офиси и автомобили. Тези растения са гледани от нас, грижили сме се за тях, поливане, плевене, подрязване. За щастие 99% от клиентите ценят труда ни и уважават природата.
Още по- добрата новина е, че през септември, екипа на Градинари.БГ, пускаме в интернет пространството нашият нов онлайн магазин за цветя, дървета и тревички. На страниците му ще може да откриете подходяща градинска техника и инструменти за всеки двор и градина.
Поръчвайте стоки и услуги, от които имате нужда.
поздрави от екипа на Градинари.БГ
Етикети: бул. Джеймс Баучер 1, некоректен, некоректен онлайн потребител, Петър Петров